Close

Despeses d’enviament

Realitzem enviaments mitjançant agència de missatgeria a tota la península. Els enviaments d’articles de la botiga en línia tenen un preu de 9 € dins de la Península. Si vius fora de la Península, posa’t en contacte amb nosaltres a través d’info@sempreviva.es per trobar la forma d’enviament que millor s’adapti a les teves necessitats.

En treballs realitzats a mida, les despeses d’enviament poden variar. Consulta’ns el preu en aquest cas.

Termini de lliurament

Les comandes es lliuraran al servei de missatgeria en un termini de 48 hores, encara que alguns articles poden tenir un termini de 72 hores. Si us plau, consulta el termini en la descripció de cada article. Pensa que tots són productes artesanals i que ens prenem el temps de posar-hi dedicació i cura. De tota manera, sempre intentem reduir el termini al màxim per a rebre’l el més aviat possible. Un cop el paquet s’ha lliurat a l’agència de missatgeria, arribarà al seu destí a l’endemà, sempre que sigui en dia laborable. (Els festius, dissabtes i diumenges no hi ha lliuraments). No ens fem responsables de les possibles demores de lliurament causades pel servei de missatgeria.

Aquest termini de lliurament és vàlid si rebem la comanda abans de les 18h d’un dia laborable. Els caps de setmana descansem.

Devolucions

En el cas que el producte, per les raons que siguin, arribés en mal estat, pots tornar-nos el paquet sempre que sigui dins dels següents 7 dies naturals a partir de la data de lliurament. Abans d’iniciar la devolució, hauràs enviar-nos un correu electrònic a info@sempreviva.es, indicant el número de comanda i el nom del producte. Et confirmarem la recepció del teu email i t’indicarem l’adreça a la qual hauràs d’enviar la devolució. Nosaltres ens farem càrrec dels costos relatius a aquest canvi o devolució.

En cas d’error al realitzar la compra, admetem devolucions però no assumirem ni les despeses ni la logística de la devolució. Disposes de 7 dies a partir de la data de lliurament per retornar el producte en perfecte estat, prèvia comunicació per correu electrònic a info@sempreviva.es. Un cop hàgim rebut l’article i comprovem que està en bon estat, et tornarem els diners de la mateixa manera que ho vas pagar, excepte les despeses d’enviament, en un màxim de 7 dies naturals.

No ens fem responsables de possibles pèrdues de les devolucions que es facin a través de serveis de missatgeria.

Recollida al taller

Si prefereixes recollir la compra al nostre taller de Terrassa (Barcelona) sense cap cost addicional, envia’ns un correu electrònic a info@sempreviva.es, t’enviarem la ubicació i acordarem el moment de la recollida.

Forma de pagament

– Mitjançant targeta de crèdit a través de la passarel·la de pagament del web

– Mitjançant transferència bancària a nom de Maria Vert Carbó. Has d’indicar el número de comanda i el teu nom.El número de compte et sortirà quan completis la comanda.

En cas de transferència bancària, no es començarà a tramitar la comanda fins a haver rebut l’ingrés al compte.

Anul·lació de la comanda

Les comandes realitzades des de la nostra botiga online es poden cancel·lar sempre que sigui dins de les 6 hores següents a la realització de la comanda. En cas de voler cancel·lar una comanda, envia’ns un correu electrònic a info@sempreviva.es, indicant el nombre de la comanda, el teu nom, i l’import i procedirem a la devolució de la mateixa de la mateixa manera que vas efectuar el pagament.

Versió en vigor des del 31 de Desembre de 2017

Del 7 al 30 d'agost tanquem per vacances. Podeu fer la vostra comanda, però no la rebreu fins principis de setembre
+
Abrir chat
Horario de atención de 9:00 a 20:00
Hola
¿En que te puedo ayudar?